یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر حسن آباد روز شنبه مورخ 1399/2/20  در محل ساختمان شورا تشکیل و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) نامه های رسیده بررسی ، مصوباتی به شرح ذیل از تصویب اعضای محترم شورا گذشت   :

  • شهردار محترم طی نامه شماره 9940/96  باستناد ماده 11 آئین نامه مالی شهرداریها ، خواستار معرفی نماینده شورا جهت شرکت در کمیسیون تحویل شهرداری شده اند که پس از تبادل نظر آقای علیرضا زندی کریمخانی بعنوان نماینده شورای اسلامی شهر حسن آباد در کمیسیون تحویل در معاملات عمده ، انتخاب گردیدند (موضوع بند چهارم صورتجلسه شماره 4 مورخ 13/6/1396 ) در حال حاضر و با عنایت به شرایط کاری و مشغله شورا ، انتخاب آقای احمد قدرتی بعنوان نماینده شورای اسلامی شهر حسن آباد جهت شرکت در کمیسیون تحویل در معاملات عمده از ابتدای خرداد ماه سالجاری به تصویب شورا رسید و مقرر گردید مراتب جهت اجرا به شهرداری ابلاغ گردد.
  • شهردار محترم طی نامه شماره 2038/10/99 اعلام نموده اند با عنایت به تصویب پروژه پیاده روسازی بلوار امام (ره) در ردیف 4020601 عمرانی بودجه سالجاری به مبلغ 2/000/000/000 ريال ، بنا به ضرورت در نظر است همزمان با پیاده روسازی بلوار امام (ره) ، نسبت به اجرای پیاده روسازی ابتدای خیابان شهید شریفی تا ابتدای ایستگاه پلیس در خیابان 20 متری جانباز اقدام گردد و خواستار مجوز مربوطه جهت اجرا شده اند که پس از تبادل نظر درخواست فوق حسب ضوابط و مقررات مربوطه به تصویب شورا رسید .
  • شهردار محترم طی نامه شماره 2295/10/99 اعلام نموده اند شهرداری در نظر دارد به منظور پشتیبانی از حسابهای شهرداری نسبت به افتتاح یک فقره حساب جاری تحت عنوان حساب پشتیبان و نوسازی نزد بانک تجارت شعبه حسن آباد کد 892 به نام شهرداری اقدام نماید و خواستار مجوز مربوطه جهت اجرا شده اند که پس از تبادل نظر درخواست فوق حسب ضوابط و مقررات مربوطه به تصویب شورا رسید .
  • شهردار محترم طی نامه شماره 2456/10/99 تصویر درخواست مساعدت مالی مسئول محترم مرکز خدمات جامع سلامت شهر حسن آباد مبنی بر پرداخت هزینه خرید یک عدد پرینتر سوزنی را ارسال و خواستار مجوز پرداخت مبلغ 35/000/000 ريال از محل ردیف 150208 بودجه مصوب سالجاری در این رابطه شده اند که پس از تبادل نظر درخواست فوق به تصویب شورا رسید .
  • شهردار محترم طی نامه شماره 2442/10/99 تصویر درخواست مساعدت مالی فرمانده پایگاه بسیج شهید قمی مبنی بر پرداخت هزینه مواد ضد عفونی کننده اماکن عمومی و شهروندان را ارسال و خواستار مجوز پرداخت مساعدت از محل ردیف 150208 بودجه مصوب سالجاری در این رابطه شده اند که پس از تبادل نظر درخواست فوق به تصویب شورا رسید .
  • شهردار محترم طی نامه شماره 1851/10/99 تصویر نامه مدیر کل محترم اداره اتباع و مهاجرین خارجی مبنی بر تصویب 40%‌ سهم اداره کل اتباع استان تهران از دریافت بهای خدمات شهری و 60% سهم شهرداری را ارسال و خواستار بررسی و تصویب موضوع شده اند که پس از تبادل نظر درخواست فوق به تصویب شورا رسید . بدیهی است پرداخت 40% سهم اداره کل اتباع صرفا با نامه کتبی و رسمی از اداره مذکور قابل پرداخت خواهد بود و مسئولیت اسناد مالی با آن اداره کل میباشد .
  • شهردار محترم طی نامه شماره 1224/17/99 سه برگ ارزش معاملاتی پیشنهادی شهرداری در راستای تبصره 11 ماده صد قانون شهرداریها جهت اجرا در سال 1399 را جهت بررسی و تصویب ارسال نموده اند که پس از بررسی و تبادل نظر ارزش معاملاتی پیشنهادی به تصویب شورا رسید و مقرر مراتب جهت اجرا حسب ضوابط و مقررات مربوطه به شهرداری ابلاغ گردد .