هشتادمین جلسه رسمی عادی شورای اسلامی شهر حسن آباد راس ساعت 9 صبح روز سه شنبه مورخ 1402/1/29 با نام و ياد خدا و تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید . به دنبال آن ، مصوباتی به شرح ذیل از تصویب شورا گذشت :

  • شهردار محترم طی نامه شماره 957/1402 مورخ 26/1/1402 خواستار مجوز اجرای پروژه بهبود محیط زیست شهری که در ردیف 10101001 بودجه سالجاری به مبلغ 10 میلیارد ریال به تصویب رسیده بود از طریق استعلام بهاء / مناقصه عمومی و بصورت پیمانی شده اند که حسب ضوابط و مقررات مربوطه به تصویب شورا رسید .
  • شهردار محترم طی نامه شماره 959/1402 مورخ 26/1/1402 خواستار مجوز اجرای پروژه خرید سیستم رایانه ای که در ردیف 50102001 بودجه سالجاری به مبلغ 20 میلیارد ریال به تصویب رسیده بود از طریق استعلام بهاء و بصورت پیمانی در طول سال شده اند که حسب ضوابط و مقررات مربوطه به تصویب شورا رسید .
  • شهردار محترم طی نامه شماره 960/1402 مورخ 26/1/1402 خواستار مجوز اجرای پروژه خرید موزائیک ، کفپوش و جداول و مصالح که در ردیف 40207003 بودجه سالجاری به مبلغ 10 میلیارد ریال به تصویب رسیده بود از طریق استعلام بهاء / مناقصه عمومی شده اند که حسب ضوابط و مقررات مربوطه به تصویب شورا رسید .
  • شهردار محترم طی نامه شماره 961/1402 مورخ 26/1/1402 خواستار مجوز اجرای پروژه تخریب و بازسازی جداول و اصلاح خیابان شیخ کلینی که در ردیف 40202009 بودجه سالجاری به مبلغ 20 میلیارد ریال به تصویب رسیده بود از طریق مناقصه عمومی و بصورت پیمانی شده اند که حسب ضوابط و مقررات مربوطه به تصویب شورا رسید .
  • شهردار محترم طی نامه شماره 962/1402 مورخ 26/1/1402 خواستار مجوز اجرای پروژه تجهیزات روشنائی سطح شهر که در ردیف 10101001 بودجه سالجاری به مبلغ 10 میلیارد ریال به تصویب رسیده بود از طریق استعلام بهاء شده اند که حسب ضوابط و مقررات مربوطه به تصویب شورا رسید .
  • شهردار محترم طی نامه شماره 963/1402 مورخ 26/1/1402 خواستار مجوز اجرای پروژه خرید آسفالت جهت ترمیم نوار حفاری که در ردیف 40204002 بودجه سالجاری به مبلغ 20 میلیارد ریال به تصویب رسیده بود از طریق مناقصه عمومی و بصورت پیمانی شده اند که حسب ضوابط و مقررات مربوطه به تصویب شورا رسید .
  • شهردار محترم طی نامه شماره 965/1402 مورخ 26/1/1402 خواستار مجوز اجرای پروژه ترمیم نوار حفاری و لکه گیری معابر سطح شهر که در ردیف 40201001 بودجه سالجاری به مبلغ 10 میلیارد ریال به تصویب رسیده بود از طریق استعلام بهاء / مناقصه عمومی و بصورت پیمانی شده اند که حسب ضوابط و مقررات مربوطه به تصویب شورا رسید .
  • شهردار محترم طی نامه شماره 967/1402 مورخ 26/1/1402 خواستار مجوز اجرای پروژه اصلاح درب ورودی ساختمان مرکزی شهرداری که در ردیف 50302006 بودجه سالجاری به مبلغ 15 میلیارد ریال به تصویب رسیده بود از طریق مناقصه عمومی و بصورت پیمانی شده اند که حسب ضوابط و مقررات مربوطه به تصویب شورا رسید .
  • شهردار محترم طی نامه شماره 969/1402 مورخ 26/1/1402 خواستار مجوز اجرای پروژه احداث طبقه فوقانی ساختمان مرکزی شهرداری که در ردیف 50302004 بودجه سالجاری به مبلغ 20 میلیارد ریال به تصویب رسیده بود از طریق استعلام بهاء / مناقصه عمومی و بصورت پیمانی شده اند که حسب ضوابط و مقررات مربوطه به تصویب شورا رسید
  • شهردار محترم طی نامه شماره 970/1402 مورخ 26/1/1402 خواستار مجوز اجرای پروژه خرید تجهیزات اداری که در ردیف 50102003 بودجه سالجاری به مبلغ 5 میلیارد ریال به تصویب رسیده بود از طریق استعلام بهاء بصورت پیمانی شده اند که حسب ضوابط و مقررات مربوطه به تصویب شورا رسید .