سیزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر حسن آباد راس ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ 21/7/1400 با نام و ياد خدا و تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید آغاز گردید . به دنبال آن ، مصوباتی به شرح ذیل از تصویب اعضای محترم شورا گذشت :
- موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت بیلان گزارشگر (عضو جامعه حسابداران رسمی) طی نامه شماره 10182 خواستار انجام حسابرسی سال 1400 شهرداری و شورای اسلامی شهر حسن آباد شده اند که پس از تبادل نظر باستناد بند 30 ماده 80 وظایف شورای اسلامی شهر مقرر و مصوب گردید نسبت به انعقاد قرارداد حسابرسی سال 1400 فیمابین شورا و موسسه فوق به مبلغ کل سیصد میلیون ریال (با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده) اقدام و یک نسخه از قرارداد جهت اجرا به شهرداری ابلاغ گردد .
- شهردارمحترم طی نامه شماره 11062/400 مورخ 13/7/400 تصویردرخواست معاونت محترم برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان ری مبنی برتجلیل ازسبزپوشان نیروی انتظامی را ارسال و خواستار مجوزپرداخت مبلغ 100 میلیون ریال مساعدت از محل ردیف 150208 بودجه سالجاری شده اند که بتصویب شورا رسید .
- موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت بیلان گزارشگر ( حسابرس منتخب سال 1399) طی نامه شماره 10109 گزارش حسابرسی شورا و شهرداری حسن آباد را ارسال نموده اند که پس از بررسی گزارش فوق به تصویب شورا رسید و مقرر شد تسویه حساب با حسابرس انجام گردد .
- سرپرست محترم شهرداری طی نامه شماره 9466/1400 اعلام نموده اند از سال 1396 تاکنون شهرداری نسبت به برون سپاری عوارض خودرو از طریق مدیرت فناوری اطلاعات امنیت مجازی و شکبه دولت استانداری اقدام نمود ، لکن براساس نامه استانداری محترم تهران کلیه دسترسی ها به سامانه عوارض خودرو از 9/6/1400 قطع شده و امکان پرداخت عوارض شهرداری توسط شهروندان میسر نمیباشد 0 لذا در نظر است در راستای جلوگیری از اختلال در پرداخت عوارض شهرداری ، نسبت به عقد تفاهم نامه ای از طریق ترک تشریفات مناقصه ، فیمابین شهرداری و شرکت همفکران در خصوص ادامه روند برون سپاری عوارض خودرو از طریق دفاتر پیشخوان شهر برابر باتعرفه مصوب ابلاغی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات (بعنوان بهای خدمات دریافتی) اقدام گردد و خواستار مجوز مربوطه جهت اجرا شده اند که پس از تبادل نظر و با عنایت به نامه شماره 2196-م/613 مورخ 11/7/1400 معاون محترم امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری و اینکه اجرای تفاهم نامه بار مالی برای شهرداری نداشته و از طرف دیگر امکان تعبیه درگاه الکترونیکی پرداخت عوارض بر روی سایت شهرداری نیز میسر میگردد ، درخواست فوق حسب ضوابط مربوطه به تصویب شورا رسید.
- سرپرست محترم شهرداری طی نامه شماره 9034/1400 اعلام نموده اند مدیریت محترم بانک خدمات بانکی پست بانک طی درخواستی خواستار نصب و راه اندازی یک دستگاه ATM عضو شبکه بانکی در مدرسه شهیدان قمی جهت ارائه خدمات به شهروندان خیابان شهید قمی را نموده است که در نظر است نسبت به صدور مجوز نصب دستگاه خودپرداز با رعایت اصول شهرسازی و ترافیکی در آن مدرسه اقدام گردد و چنانچه طبق قوانین مشمول پرداخت عوارض هم گردد ، شهرداری عوارض مربوطه را اخذ خواهد نمود ، لذا خواستار صدورمجوز شده اند که به تصویب رسید.
- سرپرست محترم شهرداری طی نامه شماره 9487/400 اعلام نموده اند قراداد جمع آوری ضایعات خانگی با آقای امیر زارع ابتدای فروردین ماه سالجاری منعقد گردید و براساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا 20 روز در اردیبهشت ماه ، 6 روز در تیرماه و 6 روز در مرداد ماه تعطیل گردید . لذا با توجه به ابلاغیه هیئت دولت به شهرداریها در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا در نظر است نسبت به کسر ایام مذکور از مشمولیت اجاره ماهیانه جمعا به مبلغ حدود جمعا به مبلغ حدود 2 میلیارد و 870 میلیون ریال (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) اقدام گردد و خواستار مجوز اجرا شده اند به تصویب شورا رسید.